Warsztaty ValuePower

Czy możesz wyobrazić sobie sytuację, w której piszesz maila do dziesięciu nieznajomych?

Piszesz w nim, że oferujesz niezłą usługę lub produkt.

Mail nie zawiera:

  • żadnych perswazyjnych sztuczek, NLP i nagięć prawdy,
  • informacji, które mają wywołać w odbiorcy strach,
  • dziesiątek śmiesznych obrazków i memów.

Mimo tego siedem z tych dziesięciu osób otwiera od Ciebie maila.

Cztery z nich są chętne do rozmów i kupna.

A to co sprzedajesz jest warte kilkaset tysięcy złotych.


A teraz wyobraź sobie, że zamieniamy maila w bardziej atrakcyjne formy - wpisy na blogu, filmy reklamowe, ciekawie prowadzone media społecznościowe.

Wszystko jest do osiągnięcia za pomocą czegoś niezwykle prostego - dobrej wartości oferowanej klientowi.

Prostego - ponieważ same wartości to z reguły zaledwie kilka zdań.

Problemy pojawiają się w momencie, gdy trzeba te wartości znaleźć - to już jest trudne.


Widząc ten problem postanowiliśmy wyspecjalizować się właśnie w poszukiwaniu wartości.

Tak - historia z mailami może wydarzyć się także w Twoim biznesie, a my mamy pełen proces, który pomoże Ci to osiągnąć.

Czym jest Program ValuePower?

To suma wszystkich naszych doświadczeń, dziesiątek szkoleń i setek przeczytanych książek.

To kilkugodzinne warsztaty, które na zawsze odmienią sposób, w jaki komunikujesz się z klientami. I nie ma to zupełnie żadnego znaczenia, w jakiej branży działasz, a także czy czujesz się dobrym handlowcem. 

To po prostu działa.

Co zyskam dzięki ValuePower?

Podczas warsztatów przeprowadzimy Cię przez proces budowania wartości dla Twojego biznesu. To Ty i Twoi współpracownicy będziecie bohaterami tych warsztatów. My będziemy zadawać pytania i pozwolimy Wam mówić. Uwolnimy Waszą kreatywność i naprowadzimy na tory, które odblokują nowe możliwości.

Nasza rola w tych warsztatach to słuchanie tego, jak widzicie swoją firmę i wyciąganie cech, które mogą są najkorzystniejsze dla klienta. Pomagamy Wam dotrzeć do segmentów Waszej działalności, o których dotąd nie myśleliście.

Ostateczne cele tych warsztatów są dwa.

  • Stworzenie arkusza z wynikami, który pozwoli na stworzenie dużej ilości dobrze działających materiałów sprzedażowych i marketingowych - np. spójnej komunikacji marki, pomysłów na employer branding, skryptów dla handlowców, strategii content marketingowej.
  • Pokazanie Wam sposobów myślenia, które pomogą w dalszym rozwoju. Twoja firma będzie wiedzieć, w jaki sposób myśleć, aby tworzyć kolejne arkusze wartości dla kolejnych produktów czy usług.
ValuePower w Twojej firmie

Sprawdź o czym piszemy na naszym blogu

Ekonomia behawioralna - wprowadzenie - Język Wartości

Ekonomia behawioralna - wprowadzenie

Ludzie są nieracjonalni, a my powinniśmy mieć tego świadomość. Jak ta wiedza przydaje się w relacjach z klientem?