Obsługa startupów

Startupy to bardzo specyficzna branża - produktów lub usług, które nie posiadają zweryfikowanego modelu biznesowego. 

Powoduje to wiele zagrożeń - głównie przepalenia pieniędzy na tworzenie rzeczy, której nikt nie potrzebuje. 

Budżet startupu nie jest nieskończony, co zwiększa presję czasu. 

Jeśli chcesz odnieść sukces prowadząc innowacyjny biznes, możemy Ci pomóc zmaksymalizować szanse na przetrwanie i osiągnięcie rentowności.

Co i dlaczego wchodzi w skład obsługi startupu?

Analiza rynku

Nawet najciekawsze pomysły na startup nie mają sensu, gdy rynek ich nie potrzebuje. Przeanalizowanie rynku i przepytanie potencjalnych zainteresowanych to niesamowicie ważny etap, który jest niezbędny do dalszej pracy. Niestety wiele osób o tym zapomina, przez co w późniejszym etapie może okazać się, że chybiona koncepcja generuje ogromne straty.

Pokrywamy ten etap i przygotowujemy istotny dla działania startupu raport, który będzie fundamentem dalszych prac. 

Ważne! Raport może zasugerować drastyczne zmiany w modelu biznesowym startupu. 

Warsztaty ValuePower

Jak w ciągu minuty opisać swój startup tak, aby klient się nim zainteresował?

To nie jest wcale takie proste. Nawet doświadczeni przedsiębiorcy potrafią na tym polu popełniać błędy.

Aby ich uniknąć, przygotowaliśmy autorski program ValuePower - kilkugodzinne warsztaty, które wyciągają z Twojego biznesu esencję. Po zakończonych warsztatach dostajesz dokument z informacjami o swoim biznesie, które kompletnie zmienią komunikację Twojej marki.

Na bazie warsztatów ValuePower tworzymy działające prezentacje inwestorskie, skrypty sprzedażowe, strategie content marketingowe.


Nasza siła? ValuePower.

Wszystkie te działania są efektywne z powodu programu ValuePower.

Cała nasza praca osiąga efekty dzięki bardzo konkretnemu i atrakcyjnemu przedstawieniu wartości, jakie może dać klientowi Twoja firma.

Proces warsztatów jest przez nas stale udoskonalany. Codziennie zyskujemy nowe informacje zwrotne od klientów, które pozwalają nam dostarczać warsztaty najwyższej jakości i dające najlepsze możliwe plony. To cała nasza wiedza skondensowana w jednym, kilkugodzinnym spotkaniu.

Strategia marketingowa i prospectingowa

Strategia to podstawa. Nawet jeśli chcemy działać elastycznie, musimy określić szkielet tego, jak będziemy prowadzić marketing. Wyznaczymy kluczowe cele dla naszej działalności i określimy, jak chcemy je osiągnąć. Z reguły nasza strategia jest rozpisana na 12 miesięcy, przy czym co kilka tygodni lub miesięcy przeprowadzamy rewizję jej wyników i wprowadzamy poprawki. W ten sposób szybko uczymy się zachowań rynku i możemy działać efektywnie.

Content

W większości przypadków zaproponujemy Ci content marketing. Twój startup zacznie docierać do klientów za pomocą m.in. mediów społecznościowych czy bloga. 

Dlaczego (dobry) content ma sens?

Bo tworzy grupę lojalnych odbiorców, którzy mogą stać się ambasadorami Twojej działalności. Długofalowo jest to niezwykle cenne.

Na tym etapie ściśle współpracujemy z Tobą i Twoim startupem.

Materiały dla Ciebie

W zależności od poprzednich etapów, możemy stworzyć dla Ciebie także materiały, które przydadzą Ci się w działalności - tworzymy prezentacje inwestorskie (pitch decki), materiały sprzedażowe offline (np. plakaty).

Porozmawiajmy o Twoim startupie

Wierzymy w naszą misję.

Dlaczego zdecydowaliśmy się pójść ścieżką wartości? Będziemy z Tobą zupełnie szczerzy.

Mamy dość ogłupiania ludzi za pomocą manipulujących reklam i wciskania im każdego możliwego kitu.

Mamy dość masy telefonów od różnorakich call center, które będą straszyć rozmówców, aby osiągnąć cele sprzedażowe. Jesteśmy etyczni.

Chcemy odpowiadać na potrzeby rynku i pomóc stworzyć społeczeństwo, w którym sprzedaż jest zawsze transakcją, gdzie nie ma przegranych. Nasi klienci to doceniają.

Sprawdź

Nasi klienci


Sprawdź o czym piszemy na naszym blogu

Ekonomia behawioralna - wprowadzenie - Język Wartości

Ekonomia behawioralna - wprowadzenie

Ludzie są nieracjonalni, a my powinniśmy mieć tego świadomość. Jak ta wiedza przydaje się w relacjach z klientem?