Obsługa firm technologicznych

Firmy technologiczne to bardzo szeroki segment rynku, ale łączy go jedno - trudności w określeniu wartości dla klienta, który nie zna się na technologii. Możemy bowiem tworzyć rzeczy bardzo przydatne, ale przy niewielkich umiejętnościach sprzedażowych jesteśmy prawdopodobnie skazani na porażkę.

Dlatego wychodzimy do Ciebie z propozycją - ułożymy Twoją komunikację tak, aby firma stała się atrakcyjna dla swoich potencjalnych klientów.

Co i dlaczego wchodzi w skład obsługi firmy technologicznej?

Analiza rynku

Przeanalizowanie rynku to niesamowicie ważny etap, który jest niezbędny do dalszej pracy. Sprawdzamy na tym etapie, jak radzi sobie Twoja konkurencja, kto najbardziej może być zainteresowany Twoimi produktami lub usługami.

Przygotowujemy raport, który określa, co potencjalnie jesteśmy w stanie osiągnąć.

Warsztaty ValuePower

Jak w ciągu minuty opisać swój produkt lub usługę tak, aby klient się nim zainteresował?

Zauważyliśmy, że osoby, które pracują w firmach technologicznych mogą mieć z tym problem - zwłaszcza, gdy tworzą coś przeznaczonego dla przeciętnego konsumenta.

Aby wspomóc firmy w takich sytuacjach, przygotowaliśmy autorski program ValuePower - kilkugodzinne warsztaty, które wyciągają z Twojego biznesu esencję. Po zakończonych warsztatach dostajesz dokument z informacjami o swojej firmie, które kompletnie zmienią komunikację Twojej marki.

Na bazie warsztatów ValuePower tworzymy działające skrypty sprzedażowe i strategie content marketingowe, które są zrozumiałe i atrakcyjne dla osoby bez żadnej znajomości technologii.


Nasza siła? ValuePower.


Wszystkie te działania są efektywne z powodu programu ValuePower.

Cała nasza praca osiąga efekty dzięki bardzo konkretnemu i atrakcyjnemu przedstawieniu wartości, jakie może dać klientowi Twój startup.

Proces warsztatów jest przez nas stale udoskonalany. Codziennie zyskujemy nowe informacje zwrotne od klientów, które pozwalają nam dostarczać warsztaty najwyższej jakości i dające najlepsze możliwe plony.

To cała nasza wiedza skondensowana w jednym, kilkugodzinnym spotkaniu.



Czym jest ValuePower?

Strategia marketingowa i prospectingowa

Strategia to podstawa. Nawet jeśli chcemy działać elastycznie, musimy określić szkielet tego, jak będziemy prowadzić marketing. Wyznaczymy kluczowe cele dla naszej działalności i określimy, jak chcemy je osiągnąć. Z reguły nasza strategia jest rozpisana na 12 miesięcy, przy czym co kilka tygodni lub miesięcy przeprowadzamy rewizję jej wyników i wprowadzamy poprawki. W ten sposób szybko uczymy się zachowań rynku i możemy działać efektywnie.

Content

W większości przypadków zaproponujemy Ci content marketing. Twoja firma zacznie docierać do klientów za pomocą m.in. mediów społecznościowych czy bloga. 

Dlaczego (dobry) content ma sens?

Bo tworzy grupę lojalnych odbiorców, którzy mogą stać się ambasadorami Twojej działalności. Długofalowo jest to niezwykle cenne.

Na tym etapie ściśle współpracujemy z Tobą i Twoim biznesem.

Materiały dla Ciebie

W zależności od poprzednich etapów, możemy stworzyć dla Ciebie także materiały, które przydadzą Ci się w działalności - tworzymy prezentacje inwestorskie (pitch decki), materiały sprzedażowe offline (np. plakaty).



Wierzymy w naszą misję.

Dlaczego zdecydowaliśmy się pójść ścieżką wartości? Będziemy z Tobą zupełnie szczerzy.

Mamy dość ogłupiania ludzi za pomocą manipulujących reklam i wciskania im każdego możliwego kitu.

Mamy dość masy telefonów od różnorakich call center, które będą straszyć rozmówców, aby osiągnąć cele sprzedażowe.

Jesteśmy etyczni. 

Chcemy odpowiadać na potrzeby rynku i pomóc stworzyć społeczeństwo, w którym sprzedaż jest zawsze transakcją, gdzie nie ma przegranych.

Nasi klienci to doceniają.

Skontaktuj się

Nasi klienci

Sprawdź o czym piszemy na naszym blogu

Ekonomia behawioralna - wprowadzenie - Język Wartości

Ekonomia behawioralna - wprowadzenie

Ludzie są nieracjonalni, a my powinniśmy mieć tego świadomość. Jak ta wiedza przydaje się w relacjach z klientem?